فروشگاه 100سبد

بهترین محصولات آرایشی بهداشتی

کرم گیاهی رفع سفیدی مو و ریش مجیک میکس Magic Mix

کرم گیاهی رفع سفیدی مو و ریش مجیک میکس Magic Mix
کرم گیاهی رفع سفیدی مو و ریش مجیک میکس Magic Mix
COLOUR RESTORING CREAM
رفع تدریجی سفیدی موی سر
محصولات اصل را از ما بخواهید
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
مشخصات اصلی :
نوع
کرم
برند
مجیک میکس MAJIC MIX
حجم
250 میلی لیتر
کشور سازنده
تایلند
تاریخ مصرف
12/2019
مناسب برای
انواع مو
 
توضیحات محصول :
مجیک میکس کرم رفع سفیدی موی سر آقایان و بانوان
سه هفته ای 10 سال جوان تر شوید.
 مجیک میکس دارای موثرترین مواد جهت برگشت رنگدانه‌های موی سر و ریش شما.
مجیک میکس در طی سه تا چهار هفته رنگ موی سالهای جوانی را به صورت طبیعی برگردانده و احساس جوانی را در پدرها و مادرها زنده می سازد. چه هدیه ای بهتر از جوانی ؟ این کرم رنگ مو نیست - دستها و لباسها را آغشته به رنگ نمی کند. کاملا برای مو بی ضرر و حتی مفید بوده و به واسطه ی استحمام و شستشو از بین نمی روند. این کرم رنگدانه های طبیعی مو را به واسطه ی فعل و انفعالات طبیعی دوباره فعال کرده و مو به حالت طبیعی رنگ می گیرد ، بنابراین شما مجبور به انتخاب رنگ بخصوصی نیستید و این کرم موی شما را چه روشن و چه تیره به طور طبیعی نمایش می دهد. این محصول به تدریج و در طی دو تا سه هفته عمل می کند ، بنابراین شخصی متوجه تغییر رنگ تدریجی موی شما نمی گردد و متفاوت با رنگ موهای معمولی تغییر ناگهانی در ظاهر شما پدید نمی آورد. محصول کارخانجات معتبر و بین المللی و با سابقه ای افزون بر 45 سال است و شما می توانید در سایت های بین المللی به تمام زبان ها مشخصات آن را مشاهده نمایید.
این کرم با ترکیبات صد در صد گیاهی که موجب تقویت و شادابی موها می شود با تأثیر بر روی رنگدانه های مو باعث برطرف شدن رنگ سفید موها شده و شادابی و جوانی را به موها بازگردانده و شما را 10 سال جوان تر و شادابتر نمایان می سازد ، فقط کافی است روزانه یک مرتبه از این کرم استفاده نمایید تا در کمتر از 3 هفته همه از دیدن موهای مشکی و ظاهر زیبا و جدید شما تعجب کنند.
این محصول دارای مجوز بهداشت از 65 کشور جهان از جمله مجوز بهداشت در ایران است.
این کرم جادویی مناسب برای هر خانم و آقای خوش سلیقه ای است که آرزو دارد همیشه جوان بماند و این جوانی و شادابی را نگه دارد. استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و نتیجه ی بی نظیری دارد.
این محصول نیاز به هیچ نوع مکمل یا مواد دیگری ندارد و هر شخصی می تواند به راحتی از این محصول استفاده نماید.
جادوی این کرم در آن است که هم موهای سفید شما را به رنگ خود برمی گرداند و هم موهای شما را براق و شفاف می کند. این محصول ضد شوره نیز می باشد.
محصول جادویی مجیک میکس دارای هیدروچین و آمونیاک نمی باشد و این عمل باعث می شود که مواد درون محصول ، رنگ را بر روی موهای سفید ، طبیعی جلوه دهد و تا هر وقت مایلید می توانید این محصول را مورد استفاده قرار دهید.
با مصرف یک دوره ی 45 روزه موهای سفید شما را به رنگ سابق برگردانده و 10 سال جوانتر شوید.


ویژگی ها :
1- برگشت رنگدانه های موهای سفید شده (به رنگ اولیه) : این محصول موهای سفید شده را به رنگ قبلی باز می گرداند. این محصول کاملاٌ پیگمنت ها و رنگدانه های مو را فعال نموده و باعث تقویت ریشه ی مو نیز می گردد.
- نسبت به محصولات موجود در بازار بسیار راحت تر قابل استفاده می باشد.
- نسبت به حجم و کارایی از قیمت مناسبتری برخوردار می باشد.
- جزو معدود محصولاتی می باشد که در حال حاضر در اروپا و آمریکا و دیگر کشورها به بازار عرضه می شود.
- دارای بوی مطبوع نسبت به محصولات مشابه
- دارای مواد مغذی جهت فعال کردن پیگمنت ها. دانشمـندان آمریکایی بعد از سالها تحقــیقات و بررسی توانسته اند بی ضـرر ترین موادی که در طبیعت می باشد و با بدن انسان سازگاری دارد که باعث برگشت مجدد رنگدانه های مو به رنگ قبلی می شود را کشف و امروز این امحصول در اختیار شما می باشد.
- همراه با دفترچه راهنمای فارسی نگارش شده توسط کارخانه
- دارای هولوگرام SFC دبی

روش استفاده :
قبل از مصرف کاملاً محصول را تکان دهید و دقت کنید موهایتان کاملا خشک باشد و بعد کل مو یا قسمتی از موها را که می خواهید رنگ آن به حالت اولیه برگردد با محصول کاملا آغشته نمایید. بهترین زمان استفاده صبح است. بعد از استفاده موهای خود را نشویید، شستن موهای خود را قبل از استفاده انجام دهید و بعد از اینکه موها را با سشوار یا حوله خشک کردید از کرم مجیک میکس استفاده نمایید. بهتر است در زمان شستشوی مو از نرم کننده استفاده نکنید. سعی کنید در طول مدت استفاده کمتر موهای خود را بشـویید (هفته ای 1 یا 2 بار شامپو زدن به مو) و در زمان شسـتشو حتما از شامپو هایی استفاده کنید که مطمئن باشید از ترکیبات مواد شیمیایی ساخته نشده باشند. به عبارت دیگر از شامپوهای گیاهی استفاده نمایید. بعد از مدت 6 هفته نتیجه ی مطلوب را خواهید دید. درصورت به نتیجه رسیدن در کمتر از این زمان ( 2 تا 3 هفته ) ، مدت درمان را تا 6 هفته ادامه دهید. بعد از مدت 6 هفته می توانید استفاده از محصولات و شامپوهای قبلیتان را از سر بگیرید.
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 1:53  توسط 100SABAD.IR 

شامپو رفع سفیدی مو لانا اصل LANA

شامپو رفع سفیدی مو لانا اصل LANA
شامپو رفع سفیدی مو لانا اصل LANA
 200+200 میلی لیتر


جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
مشخصات اصلی :
نوع
شامپو رنگ
برند
لانا Lana
حجم
200 + 200 میلی لیتر
کشور سازنده
تحت لیسانس فرانسه ساخت کره
تاریخ مصرف
08/2019
مناسب برای
انواع موی زنان و مردان

توضیحات محصول :
با این شامپو دیگر نیازی به رنگ مو ندارید.
شامپو رفع سفیدی موی سر لانا با مواد کاملا طبیعی و بر گرفته از طبیعت بوده و حاوی 1 عدد شامپو و 1 عدد رنگ موی مشکی می باشد.
شامپو رفع سفیدی موی ارسالی از فروشگاه 100سبد کاملا اصل بوده و دارای وکیوم و پلمپ و نیز دارای هولوگرام کارخانه می باشد و با محصولاتی که با قیمت پایین تر در برخی از فروشگاههای اینترنتی ارائه می گردد قابل مقایسه نیست.
شامپوهای تقلبی که با نام لانا ارائه می گردند به هیچ وجه مورد تائید نبوده و ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشند.
فرمول شامپو رفع سفیدی مو در مرکز تحقیقات بین المللی و طی تحقیقات بسیار زیاد بر اساس خصوصیات موی سر مردان شرقی به دست آمده و پس از چندین بار تست و آزمایش به عرضه در آمده است.
تنها محصولی که فقط در عرض 10 دقیقه موهای سفید شما را پوشش می دهد و شما را جوان تر از همیشه نشان می دهد. محصولی بی نظیر و استثنایی برای بازگرداندن موهای مشکی. بهترین محصول در زمینه ی رفع سفیدی مو. نیازی به هزینه های گزاف و صرف وقت زیاد ندارید. با طرز استفاده ی بسیار آسان که شما را شگفت زده خواهد کرد. این محصول یکی از بهترین محصولات مراقبتی موی سر می باشد که برای اولین بار در ایران عرضه شده است. این محصول دارای پایه ی گیاهی بوده و نه تنها ضرری به موهای شما ندارد بلکه مفید نیز می باشد. سادگی کار با لانا از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد.

ویژگی ها :
- رنگ کننده ی موی سر به رنگ مشکی کاملا طبیعی
- شستشوی موی سر به عنوان شامپوی معمولی
- جلا دهنده ی موی سر
- رنگ پذیری کامل و یکنواخت موی سر برعکس رنگ موهای دیگر
- تغییر رنگ موی شما فقط در عرض پنج دقیقه
- استفاده ی راحت و بسیار آسان
- شستشو و رفع سریع موهای سفید
- دارای راهنمای تصویری
- رنگی بسیار طبیعی و سازگار با موها


شامپو رنگ مو لانا ، یکی از بهترین شامپو های رنگ کننده مو ی سر می باشد که توانسته است در سال 2010 جزو برترین شامپو ها در بین شامپو های رنگ کننده مو سر در دنیا قرار بگیرد و دارای تأییدیه ی وزارت بهداشت اروپا می باشد و تتها شامپویی بوده که پس از یک بار استفاده جواب قطعی را به شما خواهد داد. شامپو رنگ مو دو قلوی A+B لانا درخشان کننده ی مو و دارای فرمول خاصی است که موجب رنگ پذیری کامل و یکنواخت موها می گردد.
وجود عناصر سودمند به کار رفته در این شامپو وجه تمایز این محصول با انواع مشابه است که آن را به محصولی پرفروش در بین شامپو های رنگ کننده ی مو در سال 2010 بدل کرده است.

 
روش استفاده :
کافیست در حین دوش گرفتن مقدار لازم از شامپو و مقدار لازم از رنگ را براساس حجم موهایتان به مدت 5  الی 15 دقیقه بر روی موها زده و ماساژ دهید و شانه کنید تا به همه جای موها آغشته شود و سپس مثل شامپوهای معمولی دیگر آبکشی نمایید.
 
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 1:53  توسط 100SABAD.IR 

کرم گونه گذار و روشن کننده مروارید FLEURE

کرم گونه گذار و روشن کننده مروارید FLEURE
کرم پف دهنده صورت و گردن مروارید فلور  FLEURE
EXTRA PLUS PEARL CREAM FLEURE


جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
مشخصات اصلی :
نوعکرم
برندفلئور یا فلور  FLEURE
حجم200 میلی لیتر
کشور سازندهفرانسه
شماره مجوز بهداشتی ورود کالا100241012009
تاریخ مصرف05/2019
مناسب برایانواع پوست

توضیحات محصول :
برخی از امکانات و قابلیتها کرم گونه گذار مروارید :
حاوی عصاره مروارید - حاوی BP ، ویتامین E - ضد جوش - پف کننده و سفت کننده ی صورت ، گردن و دور چشم - حجم دهنده پوست - از بین برنده لک پوستی - روشن کننده صورت
===================================
این محصول با برچسب طلایی شرکت فلور عرضه می گردد.
یک پک فوق العاده برای همه ، حتی آقایان !
خانم هایی که به فکر زیبایی و جذابیت هستید
این محصول لبخند رضایت را بر گونه های شما خواهد نشاند.
===================================
نحوه عملکرد کرم گونه گذار مروارید:
کرم از راه منافذ پوستی وارد سلولهای پوستی می شود و سلولهای ملانین غیر طبیعی تغییر یافته را می شکند و ظرف دو هفته 1 الی 3 درجه پوست را زیباتر و روشن تر می کند و عضلات صورت و گردن را حجم می دهد و باعث پف صورت ،گردن و دور چشم میشود. این کرم تنها کرم لایه بردار بدون دانه های ریز شن مانند است که فقط سلول های مرده پوست را برمی دارد و منافذ پوست را بدون بازکردن تمیز می کند . چربی های اضافی پوست که باعث به وجود آمدن جوش ها در قسمت های گونه و پیشانی می شوند را از بین می برد. همچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست صورت می شود.
===================================
مواد تشکیل دهنده اصلی: عصاره پودر مروارید ، گلیسیرین BP و ویتامین E که باعث پف صورت ، گردن و دور چشم می شود.
===================================
توضیحی مختصر درباره پوست: پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشید ، آلودگی هوا و گرد و غبار قرار می گیرد که مجموع این عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهای ملانین که رنگدانه های پوست می باشد را تغییر داده و رنگ آنها را کدر، تیره و خسته نشان میدهد ! و پوست را نیز به همین حالت در می آورد . حال این کرم چه عملکردی دارد ؟ این کرم تنها ماده لایه بردار بدون اسید و شن می باشد که کار آن فقط برداشت سلولهای مرده پوست شما و تمیز کردن منافذ پوست ( توجه داشته باشید منافذ را باز نمی کند) جهت اکسیژن رسانی و تهویه می باشد و کاری به خود پوست اصلی ندارد ! ! ! چربی اضافه پوست که در مواردی باعث به وجود آمدن جوش ها در قسمتهای گونه ها و پیشانی می باشد را از بین میبرد ! و همچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست می باشد و پوست صورت شما را صاف و تمیز و لطیف می کند . کرم از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را می شکند و ظرف 14 روز 3 تا 4 درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید میکند . در ضمن به واسطه ی رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن ، تیرگی و چین و چروک دور چشم را به مرور کمتر و از بین می برد . جالب اینکه این کرم آنتی باکتریال نیز می باشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری کرده و می توان از آن به عنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرده و دیگر نیازی به هیچ کرم پودر یا پنکک نخواهید داشت !
===================================
یک محصول فوق العاده برای همه ، حتی آقایان ! بر گرفته از اعماق دریا . دارای 2 تاییدیه استاندارد ISO 9001 - ISO 2000 اروپا ، با زیبایی که این کرم به شما می دهد اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حضور در جمع به خود می بالید ... کرم طبیعی مروارید با دارا بودن مواد عالی ، کمک به نرمی ، لطافت و جوانی پوست می نماید . این کرم حاوی پودر مروارید و گلیسیرین Bp و ویتامین E ، روغن معدنی ، اسید نیتریک ، اسید ستیل و مواد معدنی دیگر می باشد.



روش استفاده :
کرم را به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا یک لایه ی ظریف نرم و درخشنده مانند مروارید روی پوست ایجاد شود . روزی دو بار پس از شستشوی کامل صورت استعمال شود . حداقل دو هفته باید کرم را مصرف کنید تا نتیجه را مشاهده نمایید.
 
 
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 1:52  توسط 100SABAD.IR 

کرم روشن کننده فیر اند لاولی Fair & Lovely

کرم روشن کننده فیر اند لاولی Fair & Lovely
کرم روشن کننده فیر اند لاولی Fair & Lovely
جهت مشاهده ی قیمت به روز محصولات و تمامی محصولات به آدرس www.100sabad.ir مراجعه نمایید.
مشخصات اصلی :
نوع
کرم
برند
فیر اند لاولی Fair & Lovely
حجم
50 میلی لیتر
کشور سازنده
هندوستان
تاریخ مصرف
11/2019
مناسب برای
انواع پوست
 
توضیحات محصول :
درخشش و جوانی پوست با کرم روشن کننده ی مولتی ویتامینه ی Fair & Lovely
این کرم محصولی فوق العاده با کیفیت از کشور هندوستان است که حاوی یک ترکیب کاملا متعادل از ویتامین های C , B6 , B3 به همراه ویتامین E است . این ترکیبات به طور کاملا موثری بر روی تیرگی های اساسی و ریشه ای پوست اثر گذاشته و باعث روشن شدن و پاکیزگی پوست می شود.

برخی از ویژگیها :
- حاوی یک ترکیب کاملا متعادل از ویتامین های C ،  B6 ،  B3 به همراه ویتامین E
- سفید و روشن کردن تیرگی های اساسی و ریشه ای پوست
- از بین رفتن آثار جوش و آکنه
- موجب بهبود و فعال شدن پوست و در نهایت نرمی و درخشش و جوانی پوست
- برطرف کردن ناهمواری های پوستی یا به عبارتی صاف کنندگی
- برطرف کردن لک های پوستی
- لایه بردار

موارد مصرف :
نقش لایه برداری این کرم عبارت است از سست نمودن و شل کردن مواد بین سلولی بشره ( رو پوست ) و کندن این لایه که اکثرا سلول های کهنه ، پیر و غالبا ضخیم می باشد. با کنده شدن این طبقه از پوست سلولهای جوان و تازه دارای سطوح صاف و بدون لک که منافظ آنها باز است ظاهر می شوند که در این حالت تنفس پوست نیز راحت تر انجام می پذیرد.
با ادامه مصرف این کرم و برداشته شدن سلولهای کهنه و از بین رفته از گودی و عمق چروکها کاسته می شود و رفته رفته آثار و بقایای جوش و آکنه محو می شوند و لکه های بزرگ و کوچک ( غیر ژنتیکی ) نیز ناپدید می گردند. این کرم لایه بردار بی نظیر به طرز موثری موجب پاکسازی سلولهای مرده ی سطح پوست می گردد. علاوه بر این موجب بهبود و فعال شدن پوست و در نهایت نرمی و درخشش و بروز بارقه ی جوانی می گردد.
راز زیبایی و سلامت پوست در لایه برداری از پوست است. هم اکنون این محصول را تهیه کنید و با استفاده از آن زیبایی و جوانی را به خود هدیه دهید.
 
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 1:51  توسط 100SABAD.IR 

شیر پاک کن اُئوریا OURIA

شیر پاک کن اُئوریا OURIA
شیر پاک کن اُئوریا OURIA
 
 
مشخصات اصلی :
نوعشیر پاک کن
برندائوریا OURIA
حجم150 میلی لیتر
کشور تولید کنندهایران
تاریخ مصرف12/2019
مناسب برایانواع پوست

توضیحات محصول :
شیر پاک کن OURIA علاوه بر اینکه پوست را درخشان می کند ، به طور کامل آرایش و آلودگی های پوست را نیز پاک می کند و باعث افزایش شادابی و شفافیت آن می شود. این شیر پاک کن به راحتی آرایش 24 ساعته را از روی پوست پاک می کند و قابل استفاده برای پاک کردن آرایش چشم و صورت است. این محصول برای انواع پوست قابل استفاده می باشد. این محصول دارای ویتامی های A ، E ، B5 و حاوی مواد نرم کننده می باشد.


روش استفاده :
مقداری از شیر پاک کن را بر روی صورت و گردن خود قرار داده و با حرکات دورانی ، روی پوست خود پخش کنید. بعد از دو الی سه دقیقه با پنبه ی نمدار آرایشی با حرکات ملایم از روی صورت خود پاک کنید.
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 0:23  توسط 100SABAD.IR 

شامپو ضد ریزش مو لانا LANA

شامپو ضد ریزش مو لانا LANA
شامپو ضد ریزش مو لانا LANA
 
 
مشخصات اصلی :
نوعشامپو
برندلانا LANA
حجم220 میلی لیتر
کشور تولید کنندهP.R.C
تاریخ مصرف12/2019
مناسب برایانواع مو

توضیحات محصول :
ساختار این شامپو بر اساس تقویت پیاز و ریشه ی موهاست و حاوی مواد ترکیبی مفیدی برای منافذ پوست سر می باشد. هنگام استفاده کافیست فقط مدت پنج دقیقه شامپو را روی سطح موهای خود ماساژ دهید و سپس آبکشی نمایید.


ویژگی ها :
- تقویت کننده و موجب رویش مجدد موها
- ضد ریزش شدید موها ( حتی ارثی )
- ضد خارش موها و حساسیت فصلی
- براق کننده و صاف کننده ی مو


روش استفاده :
هنگام استحمام مقداری از شامپو را بر روی موهای سر خود مالیده و ماساژ دهید و اجازه دهید بین 2 الی 5 دقیقه روی سر شما بماند. سپس موهای خود را آبکشی نمایید.استفاده از این شامپو به مدت یک یا دو ماه کافی می باشد.
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 0:21  توسط 100SABAD.IR 

رنگ مو + اکسیدان مخصوص آقایان LANA

رنگ مو + اکسیدان مخصوص آقایان LANA
رنگ مو + اکسیدان مخصوص آقایان لانا LANA
تهیه شده با فرمول گیاهی ، رنگ دهی کاملا طبیعی در عرض 15 دقیقه ، مناسب برای حتی موهای آسیب دیده ، دوام رنگ بر روی موها به مدت طولانی
 
مشخصات اصلی :
نوعرنگ مو + اکسیدان
برندلانا LANA
حجم رنگ مو30 میلی لیتر
کشور تولید کنندهP.R.C
تاریخ مصرف12/2019
مناسب برایانواع مو

توضیحات محصول :
رنگ موی لانا با فرمول گیاهی تهیه شده است و رنگی کاملا طبیعی به موها می بخشد. این رنگ مو به دلیل طبیعی بودن حتی برای موهای شکننده و آسیب دیده هم قابل استفاده است و پس از استفاده هیچ آسیبی به موها نمی زند بلکه موها را تقویت نیز می نماید. موها پس از رنگ گرفتن به مدت طولانی رنگ خود را حفظ خواهند کرد.
البته هر نوع محصول آرایشی بهداشتی ممکن است برای برخی از افراد موجب ایجاد حساسیت گردد. بنابراین قبل از استفاده از این رنگ مو ، تست حساسیت را به این شکل انجام دهید:
48 ساعت قبل از استفاده ی کامل از رنگ مو ، مقدار خیلی کم از آن را بر روی قسمت کمی از موهای خود تست نمایید. اگر هیچ مشکلی با آن نداشتید ، 48 ساعت بعد برای کل موهایتان استفاده نمایید.
چه افرادی ممکن است به این رنگ مو حساسیت داشته باشند :
افرادی که پوست سر حساس و آسیب دیده دارند. و یا افرادی که بر روی سر خود خالکوبی دارند.
می توان از این محصول برای رنگ کردن ابرو و مژه نیز استفاده شود اما باید کاملا دقت شود که وارد چشم ها نشود.
در صورت تماس با چشم ، چشم ها فورا با آب شستشو داده شود.
اگر موهایتان با حنا و یا رنگ دیگری رنگ شده است از این محصول استفاده ننمایید.
قبل از مصرف ، حتما از دستکش های داخل جعبه استفاده نمایید تا دستانتان رنگی نگردد.
دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید.


روش استفاده :
به مقدار لازم از رنگ مو را با اکسیدان مخلوط کرده و به موها بزنید. پس از 15 دقیقه که بر روی موهایتان ماند ، آبکشی نمایید.
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 0:15  توسط 100SABAD.IR 

کرم ماساژ زیتون دکتر راشل DR RASHEL

کرم ماساژ زیتون دکتر راشل DR RASHEL
کرم ماساژ زیتون دکتر راشل DR RASHEL
مشخصات اصلی :
نوعکرم
برنددکتر راشل DR RASHEL
حجم 80 میلی لیتر
تاریخ مصرف10/2019
مناسب برایدردهای عضلانی ، استخوانی و مفاصل

توضیحات محصول :
این کرم در موارد زیر مفید است :
- رگ به رگ شدن مفاصل
- کمردرد
- درد مفاصل
- التهاب هر قسمت از بدن
روش استفاده :
مقدار لازم از کرم را بر روی مکان درد ( بهتر است شسته شده و تمیز باشد ) قرار داده و حداقل 2 دقیقه ماساژ داده شود.
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 0:14  توسط 100SABAD.IR 

شامپو صاف کننده و ترمیم کننده ی قوی مو حاوی پروتئین آبرسان ابریشم لانا LANA

شامپو صاف کننده و ترمیم کننده ی قوی مو حاوی پروتئین آبرسان ابریشم لانا LANA
شامپو صاف کننده و ترمیم کننده ی قوی مو حاوی پروتئین آبرسان ابریشم لانا LANA
 
 
مشخصات اصلی :
نوعشامپو
برندلانا LANA
حجم500 میلی لیتر
کشور تولید کنندهP.R.C
تاریخ مصرف12/2019
مناسب برایمو های آسیب دیده ، شکننده و کدر

توضیحات محصول :
زیبایی ظاهری به افراد حس بسیار خوب و اعتماد به نفس می بخشد. داشتن موهایی صاف و ابریشمین یکی از ویژگی هاییست که موجب زیبایی و جذابیت انسان می گردد. با استفاده از محصولات صاف کننده ی قوی مو می توانید از حالت صاف و نرم موهای خود لذت ببرید.شامپو صاف کننده موی لانا بهترین نتیجه را برای افرادی که موهایی صاف و ابریشمی می خواهند به ارمغان می آورد. این محصول حاوی ابریشم می باشد که به سلامت مو کمک بسیار می نماید و همچنین موجب نرمی و صافی مو شده و همین امر سبب نسهیل براشینگ و حالت دهی مو گردیده ، آن را همچون ابریشم نرم و صاف خواهد نمود. تنها راه درمان و مراقبت از موهای مات ، بی‌حالت و کدر ، شامپو ترمیم کنند ی ابریشم مایع لانا است. این شامپو ، با فرمول منحصر به فرد خود ، حاوی کراتین مایع و ترکیبات ویژه ای همچون عصاره ی طبیعی پروتئینابریشم مایع و مواد صاف و درخشان کننده ، علاوه بر تقویت ساختار مو ، سبب افزایش لطافت و درخشندگی موها می شود. این شامپوی ملایم ، ضمن داشتن قدرت پاک کنندگی ، رطوبت طبیعی مو و پوست سر را نیز حفظ می کند. کراتین و ابریشم مایع از کدر شدن موها جلوگیری کرده و موجب افزایش شادابی و سلامت آن می شود.

ویژگی های اصلی :
- حاوی کراتین مایع
- حاوی ابریشم طبیعی مایع
- ترمیم کنند ی موهای آسیب دیده
- صاف کننده ی قوی مو
- درخشان کننده و مغذی
- افزایش لطافت و نرمی مو
- کمک به سلامت موها
- تسهیل در براشینگ
- کمک به حالت دهی بهتر مو

- معطر و خوش بو

چه تاثیری دارد :
این محصول ، موهای شما را تقویت کرده و ظاهری براق و نرم مانند ابریشم به موهای شما می بخشد. 

روش استفاده :
به مقدار مورد نیاز روی موها مالیده و به آرامی ماساژ دهید. پس از چند دقیقه به خوبی با آب شستشو دهید.
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 0:12  توسط 100SABAD.IR 

گن لاغری مردانه اسلیم اند لیفت slim & lift

گن لاغری مردانه اسلیم اند لیفت slim & lift
گن لاغری مردانه اسلیم اند لیفت slim & lift
این گن به محض پوشیدن ، تا 3 سایز شما را لاغر و کوچکتر می کند. دارای الیافی نرم و طبیعی با قابلیت جذب هرگونه بو و رطوبت می باشد و پوست بدن به راحتی در آن تنفس می کند.




 
گن اسلیم لیفت slim lift مردانه محصولی است با کیفیت عالی که از الیاف طبیعی ساخته شده است با قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده که به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است .
گن اسلیم لیفت مردانه slim lift اصلی ، از سری لباسهای زیر مخصوص آقایان است که باعث جمع شدن چربی های اضافه شده و بدن را صاف و محکم نشان می دهد. در دوخت اسلیم اند لیفت یا اسلیم لیفت یا اسلیم ان لیفت ، هیچ درزی در جلو و پشت لباس به کار نرفته است تا مصرف کننده هنگام پوشیدن احساس راحتی و آسودگی کند.
تیشرت لاغری مردانه Slim’n Lift از لحاظ ظاهری همانند زیرپوش های رکابی مردانه است و کاملا پنهان است و زیر لباس شما قرار می گیرد اما از ساختار کاملا متفاوتی برخوردار است ، اسلیم لیفت بافت های نرم چربی شکم و پهلوها را به هم فشرده می کند و می توانید با مشاهده خود قبل و پس از پوشیدن این تیشرت لاغری تاثیر آن را بر تناسب اندام خود مشاهده نمایید.
در طراحی گن لاغری اسلیم لیفت سعی شده است این گن نقاطی از بدن را در بر بگیرد که بیشتر دچار چاقی موضعی می شوند، به همین دلیل برخلاف سایر محصولات مشابه، بلندی اسلیم اند لیفت، از زیر خط سینه تا بالای زانوها را شامل می شود یعنی دقیقاً نقاطی از بدن که بیشترین مشکل چاقی را دارند.
گن لاغری مردانه اسلیم لیفت مطابق آخرین فن آوری روز دنیا ساخته شده است. روشی که در آن مولکولهای کربن گیاه بامبو را به پلی استر خام اضافه می کنند تا در فرآیندی صنعتی میان الیاف پلی استر جای گیرند و بدین شکل قدرت جذب بو و رطوبت در پارچه بالا برود. در نتیجه هنگامی که این گن را به تن دارید نه تنها احساس راحتی و آرامش می کنید بلکه پوست بدنتان را خشک و خنک احساس خواهید کرد.
با داشتن و پوشیدن گن لاغری اسلیم اند لیفت، اعتماد به نفس خود را باز می یابید و می توانید هر مدل لباسی را در هر سایزی که هستید، بپوشید و لذت ببرید.

 ویژگی های گن لاغری مردانه اسلیم اند لیفت :
- با سایز بندی مختلف برای استفاده ی همه.
- مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد.

- نا مشخص بودن گن لاغری بعد از پوشیدن لباس.
- استفاده راحت و آسان برای تمام سنین.
- با سایز بندی متنوع و مختلف حتی برای شما.
- بسیار محکم و راحت و با دوام.
- عمر بالا و مقاوم در برابر سایش.
- تهیه شده از پارچه کشی منحصر به فرد.
- به محض پوشیدن، تا 3 سایز شما را لاغر و کوچکتر می کند.
- دارای الیافی نرم و طبیعی با قابلیت جذب هرگونه بو و رطوبت می باشد.
- پوست بدن به راحتی در آن تنفس می کند.
- به طور طبیعی نرم و براق است.
- برای زیر لباسهای ظریف و نازک بسیار مناسب است.
- اضافه وزن را با پخش یکنواخت چربی های بدن به طور متناسب تقسیم می کند.
- پوست و چربی های شل شده را محکم فشار داده و سطحی صاف بوجود می آورد.
- احساس راحتی و آسایش هنگام به تن داشتن مانند پوست دوم.
- بیشتر قسمتهای بدن که شامل چاقی موضعی هستند را در بر می گیرد.
- در وقت بسیار کم و سیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورد.

توجه کنید این محصول با 2 کیفیت در بازار موجود است. درهنگام خرید دقت کنیدگن لاغری غیر اصلی کیفیت پایین می باشد و دارای دوخت ضعیف و جنس ضعیف و عملا بدون کارایی می باشد .

گن لاغری فروشگاه بازارپارسی مارک اصل می باشد با طول عمر بیشتر همراه با دوخت عالی و کارایی باورنکردنی . پنل های گن لاغری مردانه اصلی به صورت زیر است. توجه داشته باشید که بر خلاف گن های لاغری غیر اصلی این پنل ها فقط کشی نیستند. ساختار ویژه و جنس بامبو باعث کارایی فوق العاده این گن ها شده است. این ساختار به مرور و با استفاده ی مداوم باعث از بین رفتن چربی ها می شوند.
لطفا گن لاغری دریافتی را با تصویر زیر تطابق دهید:
جدول سایز بندی گن های لاغری اسلیم لیفت چینی
گن لاغری مردانه اسلیم لیفت معروفترین گن لاغری مردانه موجود در بازار ایران می باشد که توسط فروشگاه بازارپارسی عرضه می گردد.
این نوع گن لاغری محصول کمپانی اسلیم اند لیفت بوده و با توجه به سوابق دیرینه ی این کمپانی در تولید گن های دارای بافت های چند منظوره در تار و پود آن ، به شهرت جهانی رسیده است.
گاهی مشاهده میشود که آقایان مجبورند به خاطر ایجاد فرم بهتر بدن ،  از دو گن غیر اصلی بر روی هم یا یک گن غیر اصلی و کمربند کشی استفاده کنند ولی کیفیت منحصر به فرد گن های معجزه گر اسلیم لیفت مردانه شما را به تحسین وا خواهد داشت.
در دوخت گن لاغری اسلیم لیفت مردانه از هیچ سیم یا فنری استفاده نشده است تا شما هیچ فشاری را روی بدنتان احساس نکنید.
آیا تا به حال خود را در آینه دیده و آرزو کرده اید که یک مرتبه بدون رژیم و جراحی لاغر شوید؟ با پوشیدن گن لاغری مردانه شکل بدن و هیکلتان را تغییر دهید.
گن لاغری اسلیم لیفت مردانه اورجینال slim n lift با حفظ تناسب اندام ظاهری ، سبب بهبود روابط اجتماعی و افزایش اعتماد بنفس شما می گردد تا بتوانید روحیه و اراده خود را در این ماراتن طاقت فرسا حفظ نموده و از مجالس و جشن ها حداکثر لذت را ببرید.
اسلیم لیفت انقلابی بزرگ در زمینه تناسب اندام محسوب می گردد. این گن لاغری مردانه توانسته است در مدت زمانی کوتاه، بازارهای جهانی را تحت سیطره خود درآورده و نام خود را در اذهان عمومی جاودانه سازد.
گن لاغری اسلیم لیفت مردانه اورجینال slim n lift ، از الیاف طبیعی با بالاترین گرید کیفیت ساخته شده که حتی با حساس ترین پوست ها سازگار بوده و هیچ گونه آلرژی و حساسیتی را ایجاد نمی نماید.
نحوه ی تولید این محصول از فرایندی پیشرفته تبعیت می کند که گن های لاغری مردانه رایج به هیچ وجه از آن برخوردار نیستند. این فناوری سبب شده تا اسلیم لیفت در ساختار خود فاقد هر گونه فنر و سیم باشد و هیچ گونه فشار و ناراحتی را برای فرد ایجاد ننماید.
این محصول برند اسلیم لیفت با پوشش دادن  70% بدن از زیر سینه تا بالای زانوی های فرد ، یعنی نقاطی که بیشترین درصد تجمع چربی را دارند ، توانسته است رکورد بیشترین محیط پوششی موثر یک گن را در جهان به نام خود ثبت نماید.

 


سوال های مختلف در رابطه با گن های لاغری مردانه اسلیم لیفت slim lift :
تیشرت لاغری مردانه برای لاغر شدن است یا لاغر نشان داده شدن ؟
شاید این بهترین پرسش در مورد تیشرت های لاغری باشد ، توجه کنید تیشرت لاغری وظیفه ی تردمیل و دوچرخه را برای شما انجام نخواهد داد و انتظار لاغرشدن در ازای پوشیدن تیشرت لاغری واقعا نا به جا و بی مورد است ، کاری که تیشرت لاغری برای شما انجام می دهد این است که با فشرده کردن چربی ها در ناحیه شکم ، پهلو و سینه ها اندام ما را به حالت متناسب تر در می آورد و در صورت استفاده در دراز مدت نواحی سینه را سفت تر و متناسب تر می کند ، اما تیشرت لاغری یا گن لاغری مردانه اسلیم لیفت توانایی از بین بردن چربی های بدن را ندارد ، این گن برای شما یک آلترناتیو موقت خواهد بود تا در طول زمانی که از ظاهر بدنتان ناراضی هستید مورد استفاده گردد و در این مدت شما با ورزش و استفاده از رژیم های غذایی وزن خود را کاهش دهید تا دیگر نیاز نباشد از تیشرت لاغری استفاده کنید ، پس تیشرت لاغری مردانه اسلیم لیفت Slim’n Lift با استفاده مقطعی و موقت چربی ها را فشرده کرده و ظاهری متناسب به اندام بالا تنه ی بدن می بخشد. در صورت استفاده در دراز مدت اندام را متناسب و جمع کرده و نواحی سینه را سفت می کند و فرم می بخشد اما از چربی ها نمی کاهد.

راز موفقیت و اثرگذاری گن مردانه slim lift در چیست؟
این موفقیت به 12 ناحیه از بدن برمی گردد که تأثیر زیادی در چاق بودن و چاق به نظر رسیدن دارند. Slim’n lift به گونه ای طراحی شده است تا خط باسن را بالاتر نگه دارد ، چربی های قسمت پشت و دور شکم را محو می کند ، تا خط زیر سینه بالا می آید، برآمدگی ها و اضافه وزنی که در نواحی ران جمع شده را با داشتن شلوارکی تا سر زانوها یکدست و صاف می کند و چربی ها و پوست های شل شده را با فشار ، به داخل می کشاند.

آیا گن مردانه slim n lift احساس خفگی و گرما ایجاد نمی کند؟
خیر، slim lift با بافت و الیاف ظریفی که دارد همانند پوست دوم بر روی بدنتان می نشیند و به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس خواهد داد و به سادگی به پوستتان اجازه تنفس می دهد .

در طول روز تا چند ساعت می توان آن را به تن داشت؟
این موضوع به نیاز شما برمی گردد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. شما می توانید تمام روز slim lift را بپوشید و از نتیجهری پوشیدن آن لذت ببرید .

شستشوی این گن به چه صورت است؟
می توانید آن را با دست یا با ماشین لباسشویی بشویید ، از آب سرد استفاده کنید و مواد شوینده ی ملایم و رقیق به کار ببرید . برای خشک کردن می توانید هم آن را آویزان کرده و هم روی سطحی صاف پهن نمایید . پس از شستشوی با دست ، برای خشک کردن ابتدا گن را روی یک حوله قرار دهید تا آب اضافی آن کشیده شود و سپس آن را پهن یا آویزان کنید .

 گن slim n lift از چه جنسی است؟
با رشد چشمگیری که در صنعت ریسندگی و فن آوری الیاف طبیعی به وجود آمده است ، گن لاغری slim lift از تکنولوژی کربنه شدن الیاف با دانه های کربن گیاه بامبو ساخته شده است که یکی از آخرین دست آوردها در زمینه صنعت پوشاک است. این الیاف به طرزی باور نکردنی نرم هستند و به طور طبیعی متخلخل می باشند و به همین دلیل قادر به جذب بو و رطوبت بوده و با این کار پوست را خشک و خنک نگه می دارند.

 
آیا می توان گن اسلیم اند لیفت را زیر شلوارهای تنگ و چسبان هم پوشید؟
با slim  lift شما میتوانید هر لباسی را با هر شکل و جنسی به تن کنید. چراکه جنس ظریف و نازک این گن هیچ خط و برجستگی زیر لباسهای شما ایجاد نمی کند .

 
آیا هیچ بند یا دکمه ای برای جلوگیری از پایین افتادن کش آن تعبیه شده است؟
کش و الیاف الاستیکی که در قسمت لبه بالایی و همچنین لبه پایینی شلوار slim lift طراحی شده ، به هیچ عنوان تا نمی خورد و مانند بافت خود گن ، نرم و ظریف بوده و همچون پوست دوم روی بدن می نشیند .

 
آیا با پوشیدن این گن تغییری در سایز بدن و لباسها ایجاد می شود؟
به محض پوشیدن slim’n lift ، طوری اضافه وزن ناموزون در بدنتان ، متناسب پخش می شود که تا 3 سایز ، اندازه تان تغییر خواهد کرد .
 
این گن لاغری برای چه کسانی خوب است ؟
برای مردانی که دارای پهلو ، شکم و سینه هایی نافرم هستند و بلافاصله با پوشیدن این تی شرت پوشیده خواهد شد.

چرا برای مردان فقط تی شرت تولید شده است؟ چون 80 درصد مردان چاق ، ناحیه ی شکم ، پهلو و تا حدی سینه ی نسبتا بزرگی دارند .
تی شرت لاغری Slim Lift چیست؟ 
تی شرت لاغری Slim Lift
برای مردان یک انقلاب در کوچک کردن شکم است. این جلیقه می تواند شکمتان را صاف تر کند و سریعا به بدنتان شکل V بدهد .

تی شرت لاغری Slim Lift از چه چیزی ساخته شده است ؟
این گن از 20% اسپندکس و 80% نایلون ساخته شده است. راز این لباس در مهندسی منحصر به فردی است که فرم و عملکرد را برای سفت کردن و شکل دادن ترکیب می کند.


گن لاغری Slim Lift چگونه به آنچه که شما ادعا می کنید دست می یابد؟
گن لاغری Slim Lift دارای صفحات و پانل های سفت کننده ای است که به طور منحصر به فردی برای کوچک کردن و سفت کردن برآمدگی شکمتان به طور سریع طراحی شده اند. همچنین کمرتان را برای خوش هیکل به نظر آمدنتان سفت و راست می کند.
 

گن لاغری Slim Lift چقدر برای پوست مفید یا مضر است؟ 
ساخته شدن تی شرت لاغری Slim Lift از الیاف مخصوص با 20% اسپندکس و 80% نایلون باعث شده که این لباس بی نهایت بی ضرر برای پوست باشد. شما هنگام پوشیدن آن احساس راحتی و اعتماد به نفس خواهید کرد.
 

 

100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 0:10  توسط 100SABAD.IR 

بسته 4 عددی پد آرایشی اسفنجی لوزی شکل

بسته 4 عددی پد آرایشی اسفنجی لوزی شکل
بسته 4 عددی پد آرایشی اسفنجی لوزی شکل


 
 
توضیحات محصول :
پد فوق اسفنجی با ویژگی های بسیار نرم و بدون منفذ به شما کمک می کند تا در استفاده از انواع زیر ساز ها و بیس ها، کرم پودر ها به پوششی یکدست و یکنواخت برسید. استفاده از انگشتان در استفاده از کرم پودر و پوشش دهنده ها کاری غیر بهداشتی و منافی اصول آرایش حرفه ای می باشد. استفاده از این پد های فوق حرفه ای که امروزه جایگاه خود را در میان مصرف کنندگانش باز کرده است سبب شده تا شرکت های سازنده بسته بندی های آن را در بسته های چهارتایی به بازار ارائه نمایند تا بانوان محترم بتوانند هر یک از این پد ها را برای استفاده از محصولی خاص اختصاص دهند.

 
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 0:08  توسط 100SABAD.IR 

کش مو هات بانز Hot Bunz

کش مو هات بانز Hot Bunz
کش مو هات بانز Hot Bunz
اگر شما هم به دنبال رهایی از دردسر های دائمی رفتن به آرایشگاه برای ایجاد مدل موی دلخواه خود هستید و می خواهید در مخارج و هزینه های خود صرفه جویی کنید و یا اینکه می خواهید در عرض یک روز چندین مدل مختلف مو را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما تل موی هات بانز است. این تل مو با انعطاف پذیری و مقومت کشسانی بسیار بالای خود به راحتی می تواند شما را در ایجاد و حفظ مدل های مختلف مو یاری کند و شما را به تک ستاره مجالس و مهمانی ها تبدیل نماید. مطمئنا شما نیز با یک بار استفاده از این تل مو مجذوب قدرت و کارایی فوق العاده آن خواهید شد.

خرید اینترنتی تل مو هات بانز
ساخته شده از کش های بسیار مقاوم و مستحکم
بسیار انعطاف پذیر و با قابلیت ارتجاعی بسیار بالا
قابلیت ایجاد چندین مدل موی مختلف در عرض چندین دقیقه
همراه با راهنمای کامل و جامع تصویری
تمام آن چیزی که برای تکمیل جذابیت خود به آن نیاز دارید


بدون شک مدل مو امروزه یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد در ایجاد جذابیت و زیبایی در افراد به شمار می رود. این مساله در بین بانوان اهمیت بسیار بالاتری نسبت به آقایان دارد. بسیاری از بانوان و دختران جوان برای ایجاد مدل موی دلخواه خود همواهر به ارایشگاه ها مراجعه می کنند. این مراجعه علاوه بر این که زمان زیادی را از افراد می گیرد و هزینه زیادی را نیز در پی دارد به دلیل پایداری بسیار کم مدل های ایجاد شده و حذف آن با تنها یک بار شستشو بسیاری از بانوان را با مشکل رو به رو می کند. از طرفی اگر شما تمایل داشته باشید در یک روز از دو یا چند مدل مختلف آرایش مو استفاده کنید مراجعه به ارایشگاه تقریبا امری غیر ممکن است. برای رفع تمامی این مشکلات ما یک پیشنهاد ویژه به شما داریم. تل موی هات بانز دقیقا همان چیزی است که تمام این مشکلات را رفع می کند و شما از داشتن آن احساس آرامش و راحتی خواهید کرد.
تل موی hot buns از کش های بسیار مستحکم و مقاومی ساخته شده است که دارای قابلیت ارتجاعی و کشش بسیار مناسبی در برابر نیروهای اعمالی هستند و تا مدت ها خیال شما را از داشتن محصولی خاص و منحصر به فرد راحت می کنند. این تل مو در دو سایز مختلف و مناسب با سنین مختلف تولید شده است و همراه با بسته بندی بسیار شیک و زیبا برای شما ارسال خواهد شد. راهنمای تصویری کاملا واضح همراه این محصول شما را از هرگونه نیاز به آموزش بی نیاز خواهد کرد. عرضه مستقیم و حذف واسطه ها نیز قیمت تمام شده این محصول را به شدت کاهش داده است و شما می توانید خریدی مطمئن و با قیمتی بسیار مناسب را با بهترین تخفیف تجربه کنید.

100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 0:07  توسط 100SABAD.IR 

بسته 48 عددی پد آرایشی اسفنجی لوزی شکل

بسته 48 عددی پد آرایشی اسفنجی لوزی شکل
بسته 48 عددی پد آرایشی اسفنجی لوزی شکل
 
 
توضیحات محصول :
پد فوق اسفنجی با ویژگی های بسیار نرم و بدون منفذ به شما کمک می کند تا در استفاده از انواع زیر ساز ها و بیس ها، کرم پودر ها به پوششی یکدست و یکنواخت برسید. استفاده از انگشتان در استفاده از کرم پودر و پوشش دهنده ها کاری غیر بهداشتی و منافی اصول آرایش حرفه ای می باشد. استفاده از این پد های فوق حرفه ای که امروزه جایگاه خود را در میان مصرف کنندگانش باز کرده است سبب شده تا شرکت های سازنده بسته بندی های آن را در بسته های چهارتایی به بازار ارائه نمایند تا بانوان محترم بتوانند هر یک از این پد ها را برای استفاده از محصولی خاص اختصاص دهند.
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 1:56  توسط 100SABAD.IR 

لاک ناخن

لاک ناخن
لاک ناخن
در رنگ های مختلف
 
 
 
 

لطفا رنگ یا رنگ های مورد نظر خود را در زمان ثبت سفارش در قسمت پیغام شما یادداشت نمایید. این لاک ها در رنگ های زیادی موجود هستند که تعدادی از رنگ ها داخل تصویر نیست.

 

 

100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 0:02  توسط 100SABAD.IR 

کیف موبایل ، مدارک و پول تاچ پرس Touch Purse

کیف موبایل ، مدارک و پول تاچ پرس Touch Purse
کیف موبایل ، مدارک و پول تاچ پرس Touch Purse
 

توضیحات محصول :

شاید ده سال پیش هیچ کس تصور پیشرفت خارق العاده ی امروزی برای گوشی های موبایل را متصور نبود. در عرض کمتر از ده سال دنیای تلفن های همراه با سرعتی اعجاب انگیز زیر و زبر شد. بدون شک شما نیز زمان گوشی های 1100 نوکیا را هنوز در ذهن دارید. گوشی هایی که در نوع خود یکی از بهترین ها به شمار می رفتند در عرض کمتر از ده سال جای خود را به تکنولوژی های جدید دادند و خود به موزه ها پیوستند. در این سه سال اخیر سیستم عامل اندروید با ظهور و قدرت نمایی خود توانسته است توجه خیل عظیمی از مردم از پیر و جوان تا مرد و زن را به خود جلب کند. اگراین روزها درب هر خانه ای را بزنید یک گوشی لمسی حتما در آن خانه پیدا خواهد شد.
یکی از بزرگ ترین مشکلات داشتن گوشی های لمسی حساس بودن بسیار بالای آنها به ضربه و خطرات ناشی از آن است. اگر به یک تعمیرگاه موبایل مراجعه کنید قطعا متوجه خواهید شد که بیشتر آسیب های گوشی های لمسی در صفحه ی اصلی و بر اثر برخورد یا افتادگی ایجاد می شود. یکی از راهکار های اصلی برای رهایی از حل این مشکل استفاده از کیف های موبایل است. اما با استفاده از این کیف موبایل ها یکی از مشکلات برطرف شده ولی مشکل دیگری ایجاد می شود. وقتی شما گوشی خود را در داخل یک کیف می گذارید دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. برای رفع این مشکل کیف موبایل لمسی تاچ پرس به بازار عرضه شده است. این کیف توانسته است با سرعت بسیار بالایی در نفاط مختلف به محبوبیت و فروش بسیار بالا برسد و توجه منتقدان را به خود جلب کند.


 ویژگی های کیف لمسی گوشی موبایل و کیف پول تاچ پرس :
اصلی ترین ویژگی کیف لمسی گوشی موبایل در نام آن مشخص شده است. لمسی بودن اصلی ترین ویژگی این کیف است. زمانی که شما موبایل خود را در داخل این کیف قرار می دهید می توانید به راحتی و در هر زمانی که دوست دارید از این گوشی استفاده کنید بدون اینکه نیازی داشته باشید تا آن را از داخل کیفش خارج کند. صفحه ی لمسی این کیف با قدرت و سرعت لمس بسیار بالا به راحتی بین دستان شما و صفحه ی اصلی گوشی ارتباط برقرار می کند و باعث می شود بتوانید از گوشی خود در هر لحظه و هر مکانی استفاده کنید.
کیف لمسی گوشی موبایل دارای بدنه ای بسیار مستحکم و قدرتمند است که هرگونه ضربات خارجی را دفع می کند. ماده ی به کار رفته در این کیف موبایل لمسی به گونه ای است که باعث شده است تا شما بتوانید به راحتی کیف خود را شستشو دهید. هم چنین هیچ گونه ذرات گرد و غبار نیز به داخل کیف نفوذ نخواهند کرد. بنابراین نگران کثیف شدن گوشی خود نیز نخواهید بود.
یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر و بارز این کیف کاربرد چند گانه ی آن است. این کیف به گونه ای طراحی شده است که بتوانید به راحتی عابر بانک و سایر کارت های خود مانند کارت شناسایی را در داخل آن گذاشته و بتوانید به راحتی آنها را با خود حمل کنید. مکانی برای قرار دادن اسکناس های شما در داخل این کیف تعبیه شده است. هم چنین می توانید در سمت دیگر این کیف موبایل خود را قرار داده و به راحتی و با کمک صفحه لمسی کیف از گوشی خود استفاده کنید.
کیف لمسی گوشی موبایل محصولی خارق العاده و عجیب است که توانسته است با برطرف کردن یکی از اصلی ترین مشکلات جوان های امروزی به محبوبیت و شهرت بسیار خوبی برسد. این کیف با ظاهر بسیار کوچک خود مشکلات بسیاری از شما را رفع خواهد کرد و به یاری شما خواهد آمد. بنابراین اگر به این کیف موبایل لمسی حتی سر سوزنی نیز نیاز دارید در خرید آن شک نکنید.

 

100sabad.ir
+ نوشته شده در  شنبه 25 دی 1395ساعت 23:59  توسط 100SABAD.IR 

کرم دور چشم دیزااو DIZAO

کرم دور چشم دیزااو DIZAO
کرم دور چشم دیزااو DIZAO

 

مشخصات اصلی :

نوعکرم
برنددیزااو DIZAO
حجم30 میلی لیتر
تاریخ مصرف11/2019
مناسب برایانواع پوست


توضیحات محصول :

وقتی به مرور سن بالا می‌رود ابتدا در هنگام خندیدن اما کم کم همیشه در اطراف چشم خطوط ریزی دیده می‌شود که این یعنی زمان استفاده از کرم‌های دور چشم فرا رسیده است. کرم دور چشم DIZAO ، مراقبت تمام و کمال و با عملکرد ویژه از پوست دور چشم که نازک و ظریف‌ تر از سایر قسمت‌های صورت است انجام می‌دهد. این کرم ترکیبی بسیار سبک دارد که به طور قابل توجهی حلقه‌های دور چشم را برطرف می‌کند و باعث کاهش تورم و پف زیر چشم می‌شود. با استفاده از کرم دور چشم DIZAO ، چروک‌های دور چشم به مرور محو شده و از بروز خط‌ های جدید جلوگیری می‌شود. با خرید کرم دور چشم DIZAO و استفاده ی روزانه از آن و ماساژ اطراف چشم با ملایمت، دیگر اثری از خطوط دور چشم نخواهد بود و پوست با طراوات هدیه این کرم به مصرف کننده است.

ویژگی ها :
- از بین برنده ی چین و چروک و محکم و صاف کننده ی دور چشم
- روشن کننده ی پوست اطراف چشم
- بازسازی و ترمیم کننده
- مرطوب کننده


روش استفاده :
توسط یک انگشت ، مقدار مناسب از کرم را به اطراف چشم به صورت ضربه ای و لطیف بزنید تا کاملا جذب پوست گردد.
100sabad.ir
+ نوشته شده در  شنبه 25 دی 1395ساعت 23:57  توسط 100SABAD.IR 

گن ساعت شنی فرم دهنده شکمی لاتکس تاپی اورجینال Latex

گن ساعت شنی فرم دهنده شکمی لاتکس تاپی اورجینال Latex
گن ساعت شنی فرم دهنده شکمی لاتکس تاپی اورجینال Latex
Slimming say Hourglass
 
توضیحات محصول :
گن ساعت شنی اورجینال معروف به گن فارابیوتی محصولی کاملا مفید و بی خطر برای سوزاندن چربی های دور شکم و پهلو می باشد. اگر تمام راه های از بین بردن چربی پهلو و شکمتان را امتحان کرده و به نتیجه ای نرسیده اید پیشنهاد می کنم  با این  گن ساعت شنی ظرف مدت چند ماه به وزن ایده ال رسیده و تاثیر فوق العاده ی آن را مشاهده می کنید فقط کافیست یک بار امتحان کنید و اطرافیانتان را شگفت زده می کنید. 
آیا می دانید که همه هنرپیشه های هالیودی لاغر و خوش اندام نیستند. آنها برای خوش استایل بودن از گن هوگ دار ساعت شنی استفاده می کنند. پس شما هم می توانید با استفاده از گن ساعت شنی خوش استایل شوید.
این گن برای سفت کردن ماهیچه های کمر و شکم و سوزاندن چربی های شکم و پهلو می باشد و به عنوان تنها گنی بوده که تمام چربی های پشت کتف و بالای سوتین را در بر میگیرد و چربی سوزی میکند.
با پوشیدن این گن می توانید به اندام خودتان شکل ساعت شنی بدهید و از بدو پوشیدن دو سایز کوچکتر از سایز فعلتان شوید و با پوشیدن 5 تا 6 ساعت در روز به مدت یک تا دو ماه کمرتان را باریک و شکمتان را برای همیشه تخت کنید.
جنس این گن از الیاف لاتکس می باشد که دارای قابلیت چربی سوزی می باشد و داخل گن از فنرهای مخصوص استفاده شده که باعث می شود گن در بدنتان به هیچ عنوان لول نشود و به سمت بالا جمع نشود.



ویژگی ها :
- گن ساعت شنی مناسب جهت استفاده در زمان تمرینات ورزشی ، پیاده روی و ...
- مناسب جهت استفاده زیر لباس به عنوان گن
- کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن
- فرم گرفتن کمر پس از استفاده ی مداوم
- آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه ی شکمی در نتیجه ی استفاده ی مداوم
- استفاده از الیاف 100 درصد لاتکس طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن
- دارای 7 ردیف هوک جهت تنظیم و جمع کردن بیشتر
- دارای فنرهای داخلی جهت فرم گیری روی بدن

سایزبندی :
M Longueur: 72-79 cm
L Longueur: 78-85 cm
XL Longueur: 84-91 cm
2x Longueur: 90-97 cm

 

100sabad.ir
+ نوشته شده در  شنبه 25 دی 1395ساعت 23:55  توسط 100SABAD.IR 

ماسک صورت کانی های دریایی فریمن FREEMAN

ماسک صورت کانی های دریایی فریمن FREEMAN
ماسک صورت کانی های دریایی فریمن FREEMAN
Anti - Stress MASK DEAD SEA MINERALS

 
 

مشخصات اصلی :

نوعماسک صورت
برندفریمن FREEMAN
حجم150 میلی لیتر
کد بهداشت765/15856
تاریخ مصرف12/2019
مناسب برایچرب ، مختلط و مستعد جوش


توضیحات محصول :

- جوان کننده و ایجاد پوست سالم
- روشن و شفاف کننده پوست
- تغذیه کننده و پاکسازی روزانه پوست
- مناسب پوست های چرب ، مختلط و مستعد جوش
- از بین برنده ی آثار ناشی از استرس های محیطی
- تنظیم کننده ی چربی سطح پوست


روش استفاده :

روی پوست صورت و گردن قرار داده و اجازه دهید تا خوب خشک شود ، سپس با آب گرم بشویید.  

100sabad.ir
+ نوشته شده در  شنبه 25 دی 1395ساعت 23:50  توسط 100SABAD.IR 

ماسک تثبیت کننده ی رنگ مو با آبکشی کریستال

ماسک تثبیت کننده ی رنگ مو با آبکشی کریستال
ماسک تثبیت کننده ی رنگ مو با آبکشی کریستال
Crystal Revitalizing Rich Hair Mask

مشخصات اصلی :

نوعماسک مو
برندکریستال - CRYSTAL
حجم500 میلی لیتر
ساخت کشورایران
مجوز بهداشت56/12559
تاریخ مصرف11/2019
مناسب برایموهای رنگ شده


توضیحات محصول :

این محصول حاوی عصاره ی سیر ، سرم موی کریستال ، پروتئین ابریشم ، و همچنین حاوی پروتئین کراتین جهت ترمیم و احیاء کنندگی موهای نازک و آسیب دیده می باشد. ماسک مو از ایجاد الکتریسیته ی ساکن جلوگیری می کند و شانه پذیری موها را راحت تر می کند.اگر می‌خواهید رنگ موهای خود را ثابت نگه دارید مرطوب کننده ی قوی و تثبیت کننده ی رنگ مو با آبکشی ، به دلیل وجود ماده ای به نام سدیم PCA ، این کار را برای شما انجام می‌ دهد.
هر چند که تغذیه و محیط فاکتورهای بسیار مهمی در رشد و سلامت موهای شما به حساب می‌آیند اما استفاده از محصولاتی که این رشد و سلامت را تقویت و باعث تحریک پیاز مو و تضمین موهایی درخشان و زیبا می‌شود انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای است. ماسک های مو جزو محصولات نسبتا تازه وارد به بازار زیبایی هستند که با هدف مراقبت از موها و ترمیم موهای آسیب دیده و رنگ شده به بازار آمده اند و انواع مختلفی دارند که هرکس می تواند ماسک مناسب موی خود را انتخاب کند.
خط تولید کریستال شرکت کیان آرا زاگرس، در زمینه محصولات آرایشی و درمانی فعالیت کرده و هم اکنون پرفروشترین محصولات دنیا به حساب می آید. تمام این موفقیت ها به دلیل تاثیر فوق العاده عصاره گیاهان اصیل شرقی همچون سیر ، آلوئه ورا و ... دربهبود مشکلات مو است. محصولات کریستال دارای گواهی نامه های معتبر از لابراتوارهای تحقیقاتی پوست و موی اروپا است، همچنین تاییدیه FDA نیز گواهی بر کیفیت بالای محصولات کریستال می باشد. محصولات کریستال از سال 2005 با تاییدیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور وارد بازار ایران شده و با استقبال خوب مردم مواجه گشته است.

ویژگی ها :
- جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ی ساکن
- تغذیه کننده و درخشان کننده ی موها
- ترمیم و احیا کننده ی موهای نازک و آسیب دیده
- تثبیت کننده ی رنگ مو


روش استفاده :
پس از شستشوی موها توسط شامپوی سازگار با مو مقداری از ماسک مو را کف دست ریخته و به طور یکنواخت بر روی ساقه موی شسته شده و مرطوب بمالید. به مدت 2 الی 4 دقیقه به آرامی آن را روی ساقه ی موی سر ماساژ دهید. پس از 5 دقیقه گیسوان را با آب ولرم بشویید.
100sabad.ir
+ نوشته شده در  يکشنبه 26 دی 1395ساعت 1:50  توسط 100SABAD.IR 

ژل اسکراب لایه بردار در 30 ثانیه مکس لیدی MAX LADY

ژل اسکراب لایه بردار در 30 ثانیه مکس لیدی MAX LADY
ژل اسکراب لایه بردار در 30 ثانیه مکس لیدی MAX LADY

مشخصات اصلی :

نوعژل
برندمکس لیدی MAX LADY
وزن100 گرم
کشور سازندهانگلستان
تاریخ مصرف10/2019
مناسب برایانواع پوست


توضیحات محصول :

اسکراب لایه بردار فوری آلوورا MAX LADY ، حاوی روغن زیتون تازه و تقویت کننده ی طبیعی می باشد که می تواند به طور کامل هر گونه چرک و لک و چربی اضافه و پوسته ی روی پوست و داخل منافذ پوست را از بین ببرد و از پوست جدا سازد به طوریکه یک لایه ی عمیق از روی پوست برداشته شود. این لایه بردار باعث می شود تا پوست بتواند توانایی مرطوب ساختن کافی خود و در نتیجه عامل پیشگیری از پیری پوست را به وجود آورد. استفاده ی منظم از آن کمک می کند تا شما پوستی صاف داشته باشید و از استفاده از آن لذت ببرید.
اسکراب ها به طور ملایم کار کیسه کشیدن در حمام را انجام می دهند و پوست های مرده را جدا می سازند. این پوست های مرده اگر از روی بدن برداشته نشود ، به مرور روی هم تلنبار شده و پوست را زبر و ضخبم و افتاده و زشت می کند. پس برای شادابی و جوانی پوستتان مخصوصا پوست صورت ، اسکراب را فراموش نکنید. روزانه تعداد بی شماری سلول پوستی جدید متولد می شوند و تعداد زیادی از سلولهای قدیمی پوست از بین می روند. سلولهای مرده طبق روند طبیعی به سطح پوست آمده و به شکل نا مشهود از سطح پوست جدا میشوند. گاهی اوقات آلودگی های محیطی و یا سایر عوامل جلوی این پوسته ریزی به صورت نا محسوس را می گیرند ، در نتیجه سلول های مرده در سطح پوست جمع میشوند و باعث تیرگی و کدری پوست می گردند. ژل اسکراب (‌ لایه بردار ) MAX LADY با کمک به جدا سازی سلول های مرده ی سطح پوست در 30 ثانیه ٬‌ برای شما پوستی درخشان و شفاف را به ارمغان می آورد.


ویژگی های اسکراب لایه بردار MAX LADY :
- لایه برداری عمیق از پوست
- تنظیم ترشح چربی پوست
- آبرسانی کافی به پوست
- تعویق پیر شدن پوست
- رفع سیاهی ها و کدری های پوست
- جلوگیری از ایجاد جوش

 

روش استفاده :
هفته ای یک الی دو مرتبه برحسب نیاز ، بر روی پوست صورت و هرجای دیگر که نیاز دیدید بزنید و  ماساژ دهید تا پوسته های اضافه ی پوست جدا شوند. سپس با آب ولرم آب کشی نمایید.
 
100sabad.ir
+ نوشته شده در  شنبه 25 دی 1395ساعت 23:46  توسط 100SABAD.IR